Home > Informatie > Garantie

Wat is de garantietermijn?

Kwaliteit staat bij ons voorop daarom bieden wij op onze horren maar liefst 2 jaar garantie.

Op alle onderdelen van de horren wordt een garantie gegeven van 2 jaar. Alle onderdelen inclusief het gaaspakket kunnen door plissehordeur-discount.nl vervangen worden.

Uitgezonderd op de garantie zijn:

  • Meetfouten;
  • Foute kleurkeuze door de klant;
  • Het niet (volledig) kunnen sluiten van de raamboom.

De garantie vervalt voor gebreken die het gevolg zijn van:

  • Normale slijtage;
  • Vormverandering in extreem vochtige ruimtes;
  • (Lichte) verkleuring;
  • Onoordeelkundig gebruik;
  • Niet of onjuist uitgevoerd onderhoud;
  • Vlekken welke voortkomen uit schrobben, condenswater, reinigingsmiddelen of insecten;
  • Wijzigingen uitgevoerd door opdrachtgever of derden;
  • Bij zelf montage vervalt de garantie op montage en aansluit fouten;
  • Indien de klacht of storing te wijten is aan invloed van buitenaf en welke niet terug te leiden is naar kwaliteit van het product. Hieronder verstaan wij, schade ontstaan door b.v. storm, zuigwind, hagel, braak, inbraak, vandalisme etc.

Garantie bij zelf montage

Heeft u de plissehordeur zelf gemonteerd? Dan heeft u bij ons gewoon garantie. Wij kunnen u nieuwe onderdelen toesturen, zodat u deze zelf kunt vervangen. Het defecte onderdeel hebben we dan retour nodig, voor het afhandelen van de garantie.

Is het voor u niet mogelijk om het defect zelf te vervangen? Wij kunnen het product ophalen en het defect laten repareren bij onze fabrikant. Na reparatie bezorgen wij het product bij u retour. Heeft u de producten bij ons afgehaald dan brengen wij kosten voor het ophalen en retour bezorgen in rekening. Wanneer wij de producten bij u bezorgd hebben dan komen wij deze kosteloos ophalen en retour bezorgen.

Tot slot kunt u er ook voor kiezen, om een van onze montagebedrijven het defect bij u op locatie te laten repareren. Er zullen echter wel kosten in rekening gebracht worden.

Garantie bij montage

Zijn de plissehordeuren door een van onze montagebedrijven gemonteerd? Dan wordt de garantie (mits mogelijk) op locatie gerepareerd.

De eerste 2 jaar zit binnen de garantie ook de arbeidsloon en voorrijkosten, na 2 jaar worden de arbeidskosten en voorrijkosten in rekening gebracht.

Eventuele kosten voor steiger, hoog-schaarwerker of andere speciale klimwerktuig worden altijd in rekening gebracht ook tijdens de garantieperiode.

Onderhoud & Schoonmaken

  • Frame regelmatig aan de buitenkant schoonmaken met water; (geen agressieve of schuur middelen)
  • Het gaas is te reinigen met water.

Contact opnemen

Neem bij twijfel en/of vragen gerust contact met ons op.

Op zoek naar plissehordeuren, horren, rolluiken, terrasoverkappingen, screens, veranda's, rolpoorten of een ander type zonwering? Dan bent u bij JVS Zonwering aan het goede adres!
Contact
JVS Zonwering BV
De Heinen 22
5371 MJ Ravenstein (Nederland)
(mogelijk in navigatie: Huisseling)
 
Telefoon:
+31 (0) 486 850 119
(voorkeur via e-mail)
Website:
www.plissehordeur-discount.nl
E-Mail:
Copyright © 2024 JVS Zonwering - Alle rechten voorbehouden